Mareka Gailīša viedoklis par komunikācijas nozares attīstību

Latvijas Televīzijas Ziņu dienesta vadītājs Mareks Gailītis ir nolēmis mainīt profesionālo virzienu un pāriet uz “pretējo fronti” – turpināt savu karjeru sabiedrisko attiecību laukā, par to vēsta ziņu portāls Apollo.lv. Tagad atkal varēs sākties jaunā vadītāja meklējumi, konkursi. Tomēr līdzās šim faktam kā galveno šī bloga ieraksta iemeslu vēlos izcelt ko citu – Mareka Gailīša teikto par informācijas telpas attīstību. Lai arī būtībā neko jaunu nepasaka, zināmas lietas, tomēr šis kopsavilkums pāris rindās ir kā spēcīga etiķa esence.

«Savu turpmāko karjeru saistīšu ar komunikāciju nozari, kuras loma uzņēmējdarbībā vai labas pārvaldības valsts un pašvaldību uzņēmumos Latvijā līdz galam vēl nav novērtēta, tomēr aizvien vairāk vadītāji saprot, ka straujas informācijas tehnoloģiju attīstības laikā runāt ar saviem klientiem, darbiniekiem, akcionāriem, potenciālajiem klientiem paliek aizvien sarežģītāk – informācijas kanālu skaits ir milzīgi pieaudzis, turklāt informācijas daudzums arī pieaug. Diemžēl var novērot tendenci, ka sabiedrība aizvien mazāk velta laiku lasīšanai, lai uzzinātu par aktualitātēm, daudz labprātāk cilvēki informāciju uztver video vai grafiskā veidā ar īsiem kodolīgiem ziņojumiem. Lai komunikācija būtu veiksmīga, kvalificētu speciālistu loma tikai pieaugs,» lēmumu mainīt darbu paskaidrojis Gailītis.

Mainās cilvēku paradumi, mainās prasības pret saturu, internet komunikācija maina mūsu ieradumus, sociālie tīkli ir uz palikšanu un tie turpina ieguldīt savā biznesā, lai varētu izveidot arvien jaunas funkcijas un “burkānus”, ar ko pievilināt un noturēt savus lietotājus. Varam redzēt, kā elektroniskā saziņa dzen uz priekšu tehnoloģiju attīstību. Šobrīd labākais risinājums organizācijām ir izvēlēties komunikāciju darbiniekus ar padziļinātu izpratni par komunikācijas metodēm, vienlaikus ar prasmēm to visu savienot ar mūsdienu tehnoloģiju sniegtajām iespējām. Visvairāk ir vērts ieguldīt nākotnes komunikācijā – personalizēta, integrēta ar tehnoloģijām.

Citi meklē:

    Nozares mediji