Uzmanāmies no Vision marketing jeb Key Promotions

[singlepic id=57 w=320 h=240 float=right]Latvijas ceļotāju forumos un domu biedru grupās Key Promotions ir kā lamu vārds. Pavisam nesen šim lamu vārdam ir pievienojies jauns nosaukums – Vision marketing. Tātad, ja jums vai kādam citam zvana pārstāvis no Vision marketing, ziniet – tie paši vēži citā kulītē. Īsumā par šo “jauko” kantori – tiek piedāvāts rezervēt viesnīcu Kanāriju salās. Daudzi cilvēki ir sūdzējušies par šī uzņēmuma negodīgo rīcību, vēl vairāk cilvēki ir publicējuši savu viedokli par šo uzņēmumu. Šo rakstu nolēmu uzrakstīt, lai iespēju robežās informētu cilvēkus par uzņēmumu ar jauno nosaukumu “Vision marketing”, saprast, ar ko rēķināties, ja vēlaties sākt sadarbību. Uzreiz atzīstu, ka zemāk minētā informācija (prezentācija un līgums) nav uz paša ādas pārbaudīta, bet gan uzticamu avotu teiktais, kā arī teiktajam apstiprinājumu guvu citu ceļotāju atsauksmēs.

Īsumā par Key Promotions piedāvājumu

Ierastā shēma ir vienkārša: jums zvana uz mobilo tālruni, piedāvā atbildēt uz dažiem jautājumiem par ceļošanu – tie mēdz būt dažādi: par atpūtu, izdevumiem, ceļošanu. Vēlāk paziņo, ka jūsu aizpildītā anketa piedalīsies izlozē. Pēc kāda laika atkal zvans un šoreiz jau inform, ka jūs esat viens no veiksmniekiem un aicina jūs uz prezentāciju, kur notiks arī galvenā loterija. Kā laimests tiek solīts televizors, kā arī visiem dalībniekiem dāvanas (par to visu vēlāk). Grūti spriest, kādēļ viņi uzstāj uz to, lai ierastos vēlams pāris kopā – laikam cenšās uzreiz pierunāt pāri.

[ad name=”post-hotel”]

Šīs prezentācijas notiek cienījamās viesnīcās, bet apkārt klejo stāsti, ka notiek arī citviet. Prezentāciju galvenais mērķis ir pārdot “time-share” (tiesības uz noteiktu laiku izmantot īpašumu – faktiski tā pati nozīme kā “īrēt”) iespēju Tenerifē (Kanāriju salās), piedāvājuma piemērs – 420 Ls četriem cilvēkiem 7 dienas pieczvaigžņu viesnīcā bez brokastīm. Piedāvājums ir vilinošs, bet tāds viņš ir tikai cilvēkiem, kuriem ir pirmā saskarsme ar viesnīcām, turklāt lielākais klupšanas akmens ir līgums, kura parakstīšana ir galvenais prezentācijas mērķis. Līgumā daudzi punkti ir ļoti nekonkrēti, līgums kopumā vairāk aizstāv “Key promotions” intereses, piemēram, viesnīcas tiek nosauktas par augstākās klases – bet šāds teiciens ir viegli stiepjams. Par prezentācijas izlozes gaitu un tās balvām ir pietiekami daudz stāstu – pulksteņi visiem un “slavenais” televizors kā galvenā balva, kuru neviens nav redzējis.

Galvenās lietas, kuras vajadzētu ņemt vērā

Pirmā un galvenā lieta – neparakstiet neko uz vietas. It sevišķi emocionāli cilvēki, ja arī ir aizgājuši uz prezentāciju, esiet kritiski pret piedāvājumu, rūpīgi izvērtējiet visus par un pret.

Cilvēku atsauksmes liecina, ka visbiežāk sākotnēji solītā viesnīca tiek mainīta uz zemāku un tā vairākas reizes, līdz beidzot ierodoties, tiek novirzīti uz pavisam citu viesnīcu. Turklāt esot noteikums, ka viesnīcā jāiečekojas piektdienā! Līgums nosaka, ka viesnīcu datumi tiek noteikti abpusēji vienojoties, tātad salāgot lētas aviobiļetes un atbilstošus viesnīcas datumus varētu būt liels izaicinājums.

Tieši augstāk minētā iemesla dēļ, ja vēlas ceļot ekonomiski, tad pirmais solis ir lēto aviobiļešu iegāde un pēc tam atrast atbilstošu viesnīcu. Ekonomiski ceļotāji nelidos turp sezonā, tad arī viesnīcu cenas ir visaugstākās. Viesnīcu meklētājā Salīdziniviesnīcas.lv, izvēloties galamērķi un norādot datumus, kad aptuveni lidot, var saprast, kāda ir reālā situācija, cik maksā viesnīcas konkrētajā laikā.

Solīts makā nekrīt – tā var raksturot daudzas lietas prezentācijā, piemēram, solītās ekskursijas uz nacionālo parku, pērļu fabriku un sagaidīšana lidostā līgumā nav paredzētas.

Izvēloties Kanāriju salas, kurās tūrisma sezona valda teju visu gadu, ne-vasaras mēnešos viesnīcu/apartamentu cenas ir ievērojami lētāk, noteikti var piemeklēt sev piemērotu viesnīcu, nevis piespiedu kārtā dzīvot Key Promotions viesnīcā. Jāņem vērā, ka tā saucamā “aģentūra” nodrošina tikai viesnīcu. Ja vēlaties drošu ceļojumu, tomēr ceļojumu plānošana internetā nav jūsu stiprā puse, iesaku izvēlēties kādu no ceļojumu aģentūrām kā Impro, Kolumbs, Latviatours, kuras gadu laikā ir pierādījušas savu spēju apkalpot tūristus augstā kvalitātē. Pēdējie notikumi ar vulkānu parādīja, kurām firmām reputācija ir svarīgāka par īslaicīgiem zaudējumiem.

[ad name=”post-hotel”]

Tūrisma firmām ir nepieciešams atbilstošs sertifikāts. Key promotions oficiāli tiek uzskatīta par mārketinga kompāniju, attiecīgi viņa nemaz nedrīkst šāda veida darbību veikt un juridiski nenes atbildību, ja kaut kas no solītā netiks īstenots. Jāņem vērā, ka atrodoties vairākus tūkstošus kilometrus no mājām, problēmu gadījumā jums pašiem ir jābūt spējīgiem atrisināt problēmas, ja tādas rodas. Ja jums draugi ir palīdzējuši rezervēt, plānot ceļojumu, vienojieties, ka problēmu gadījumā varat vērsties pie viņiem. Ceļojuma laikā varat sargāt un nodrošināt sevi paši vai arī paļauties uz uzticamu tūrisma aģentūru.

Vienpusējas līguma laušanas gadījumā klientam ir jāmaksā vairāk kā 300 eiro soda nauda. Pērnā gada decembī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka Key promotions jāsniedz iespēja klientiem 14 dienu laikā atteikties no līguma bez soda naudas un zaudējumu atlīdzināšanas. Mediji ziņo, ka šo PTAC rīkojumu uzņēmums klaji ignorē.

Nobeiguma vietā

Taisnības labad jāpiezīmē, ka internetā ir arī dažādas atsauksmes, kurā cilvēki atzīst, ka pakalpojums viņus apmierinājis. Patiess prieks par viņiem, bet jebkura starpniecība (prezentācijas, algas, mārketings) kaut ko maksā, tādēļ pastāv iespēja to pašu pakalpojumu iegādāties lētāk pa tiešo no viesnīcām. Neļausim sevi un sev tuvos šādiem kantoriem kā Key promotions/Vision marketing apmuļķot, piedāvājot apšaubāmas kvalitātes tūrisma produktu. Nepaļaujieties tikai uz prezentācijā minēto informāciju, pavaicājiet Google par Key promotions – iegūsiet daudz un dažādu informāciju, kuru izvērtēt. Kā alternatīva pastāv plānot ceļojumu pašam vai uzticēties tūrisma aģentūrai, tādējādi ietaupot finanšu līdzekļus un nervus. Ja Kanāriju salās vēlaties izbaudīt sauli un laiku pavadīt pie baseina, tad tā vietā iesaku labāk Turciju vai Ēģipti, ceļojumu papildinot ar ekskursijām. Kanāriju salas ir daudz vērtīgākas, lai pavadīt laiku tikai viesnīcā.

[ad name=”post-hotel”]

86 thoughts on “Uzmanāmies no Vision marketing jeb Key Promotions

  1. Inese

    Cien Rubin Hud!
    Vai Jūs domājiet ar viņiem izrēķināties prezentācijā? Kā es saprotu tur vienlaicīgi darbojas vairākas grupas. Vai labāk nebūtu to darīt Alberta ielā 1-16, vai arī Rūpniecības ielā 22-15

  2. Dida

    Un kas tagad atrodas Rūpniecības ielā? Alberta ielā ir Vision marketing, tas diemžēl nav saistošs KP klientiem.

  3. Inese

    Vision marketing valdes loceklis Nash Cristopher Roy, kurš ir parakstījis līgumus, savu adresi ir piereģistrējis Rūpniecības ielā 22-15

  4. nano

    Jaunākās prezentācijas Maritim park hotel, Rīga. 30.07 15:00, 19:00 un 31 10:00, 15:00
    Man pazvanīja un teica ka esmu vinējis vienu no trim garantētajām balvām laptops, mājas kīnozāle, vai rotu kompjektu sievietei un vīrietim.

  5. xxxx

    Ja kāds sasiesies ar šo firmeli,vainojiet paši sevi, ja nav smadzeņu, neviens arī neiedos,kamēr būs aitas tikmēr būs arī cirpēji. Ceru ka šo sūda kompāniju noslaucīs no zemes virsas un viņu vadību ieliks cietumā, kur viņus p…….s visu dzīvi kā viņi to dara ar citiem. Ārzemju izdzimteņi iedomājušies ka Latvija ir kaut kāda vergu un idiotu zeme. Ja kādam interesē tad varu pastāstīt,jo pati tur kādreiz strādāju un par tādiem idiotiem var tikai pabrīnīties.Cik reizes jau nav cilvēki brīdināti pa visiem plašsaziņas līdzekļiem,es vienkārši nesaprotu,mūsdienu tehnoloģiju laikmetā,jūs ko mucās dzīvojiet?

  6. gugucis

    Man šodien zvanīja Tour Holiday-piedāvāja prezentāciju Bauskā. Loterijā mājas kinozāle, dators vai rotaslietas vīr.un siev. Tātad atkal mainījuši nosaukumu! Paldies par jūsu izsmeļošajiem komentāriem.

  7. Anna

    Guguci un visi pārējie, kuriem zvana – ejiet noteikti uz šīm prezentācijā un jauciet tur gaisu. Tas ir pagaidām labākais, ko varam darīt – informēt tur atnākušos cilvēkus, jo visi jau “nesēž” interneta forumos, turklāt arī ļoti nepatīkami prezentētājiem. Es, piemēram, gaidu, kad man piezvanīs atkal. Noteikti iešu! Un tad viņi dabūs sev klientu!!! Savā apkārtnē esmu vienu prezentāciju izjaukusi. Bet tā īsti iekšā var tikt tikai tie, kuriem piezvana.

  8. Inese

    Šodien vision marketing mums pārskaitīja atpakaļ 365.00 , kā līgumā minēts.
    300 lati uzdāvinājām par savu nezināšanu, jo iepriekš tiešām neko tādu nebijām dzirdējušii par šo firmu, vienkārši nebijām interesējušies. Tiesāšanās ar viņiem par atlikušajiem 300 latiem liekas izmaksātu to pašu.
    Lai viņiem vieglas …..

  9. Pingback:   Patiesība par Vision marketing (LNT sižets un darbinieka stāstījums) | Edgars Koroņevskis

  10. stand up

    un arī mani šie ir sazvanījuši, iet netaisos, bet FYI tuvākās prezentācijas (ko šie sauca par ģimenes pasākumiem) ir Maritimā 19ajā augustā 15oo un 19oo.
    tel numuri no kuriem viņi zvanīja ir 27086803 un 27084374

  11. VIKTOR

    господа из keypromotion пиоменяли название сущность осталась. 6января2010 года на презентации заплатили 420 латов подписали контракт 2049 затем 26 марта2010 года за номером 844 была заявка на отель после этого ни одного звонка из этой фирмы.27 апреля за номером 1039 зарегитрировано письмо о разрыве договора и опять полное молчание.1 июня заехал в новый офис на Аудею там как видно было секретарь нахамила и отказалась себя называть. Так что если хотите иметь головную боль за свои деньги и виртуально посетить канары сотрудничайте сkey promotion или новой вывеской Vision marceting.

  12. Inga

    Inese es labprāt ar jums sazinātos. Es arī cinos par naudas atmaksu no Vision Marketinga jau no 6.jūlija.Jums ir izdevies kaut daļēji atgūt naudu. Labprāt sazinātos arī ar citiem, kas vēlas atgūt naudu. Kopā cīnīties ir vieglāk :)

    Mans e pasts ir fatma@apollo.lv

  13. Edgars Koroņevskis Post author

    Komentāru un cilvēku palīdzības saucienu ir tik daudz, ka izveidots ir atsevišķs forums http://forums.hotelmegasearch.com , kur par šo lietu runāt. Reģistrētiem lietotājiem (kuri vēlas cīnīties ar Vision marketing) ir izveidots savs, citiem neredzamais forums. Šobrīd administrators apstiprina jaunu dalībnieku reģistrāciju, tādēļ uzreiz publicēt var tikai publiskajā forumā.

  14. JĀNIS

    Varētu vairāk sniegt informāciju tie klienti, kuri ir saņēmušies un aizbraukuši uz kādu no šīm 3 valstīm. Arī es esmu Vision marketing upuris , taču visi termiņi atgūt naudu ir beigušies.Atliek vien izmēģināt kā tur ir. Lai gan kūrortu var dabūt nesezonā pa ~20eur dienā tas tomēr ir vairāk, ja jāmaksā no jauna samaksāto 222 Ls uz nedēļu (665 /3) vietā . Tikko rezervēju uz Maltu. Rezervāciju apstiprināja-VM atbild uz e-pastiem.Rezervāciju nespieda uz piektdienu (rezervēju trešdien), lai gan , kad biju ofisā pārrunāt ar vēsu galvu vēlreiz šīs lietas, kaut ko minēja par Tenerifi un piektdienu….

  15. Sintija

    Protams, protams, arī es esmu VM “upuris”, bet palasoties šeit komentārus, īsti nesapratu, kur ir problēma. Ceļojumi vēl nav izmantoti. Sanāk, ka VM nenodrošina tos apartamentus šo 3 ceļojumu laikā? Vai kāds jau ir izmantojis šos ceļojumus un saskāries ar problēmām? Kādas ir šīs problēmas? Uz kāda pamata tiek lauzti līgumi un pieprasīta iemaksātā nauda? Saistību nepildīšana? Bet kā, neaizbraucot (nerezervējot apartamentus) ir zināms, ka VM šīs saistības nepildīs? Nevaru izmantot šo piedāvājumu šobrīd, bet nākotnei vēlētos zināt cilvēku pieredzi, kuri tomēr ir izmantojuši..

  16. JĀNIS

    Sintija. Esmu tādās pašās domās kā tu. Ja Vision marketing radās kaut kur pavasarī maijā- var gadīties ka ceļojumus ir izmantojuši tikai kāda niecīga daļa. Ažiotāža laikam sākusies no iepriekšējās firmas Key Promotions un tā kā šī firma ieguvusi neslavu- automātiski šo neslavu tūlīt manto arī ši uzņēmuma turpinātājs -VM. It kā kaut kur dažos komentāros atradu, ka Tenerifē neesot solītie transfēri un bezmaksas ekskursijas, ko reklamēja jau Key Prom. Tāpēc aicinu joprojām atsaukties cilvēkus, kas ir izbaudījuši minēto uzņēmumu reklamētos ceļojumus.

  17. Anna

    Klau, Jāni, un kādas problēmas varētu likt VIENIEM UN TIEM PAŠIEM cilvēkiem mainīt firmu nosaukumus, atstājot aiz sevis apkrāptus cilvēkus??? Tāda, lūk, tā “biznesa” shēma – izkrāpjam naudu un tinam makšķeres. Seko uzmanīgi, drīz arī VM nebūs, tikai tās pašas seja jau krāps zem cita nosaukuma. Ceri, ka Tevi varbūt atcerēsies un aizvedīs solītajā ceļojumā?

  18. imantsko

    Tikko atgriezos no Maltas , viesnīca San Antonio , nekādu problēmu . Tas ka bija vēl viena prezentācija 4 stundu garumā – nevar tikt uztverta kā liela neērtība. Viesnīcas izmaksas 2 numuriņi diviem cilvēkiem septiņas dienas – 220 Ls ir stipri zemākas par tirgus cenu. Protams 220 Ls sanāk ja tiks izmantotas piedāvātās viesnīcas kanāriju salās un Majorkā. Ceru ka nekas nemainīsies , vienīgais ka biedē ir pašu jocīgie bāleliņi – paši parakstās un …………..tad sāk ņemties. Tā jau var sagāst jebkuru firmu un pēts tam vainot citus.
    Izčekoju Ryanair lētākas aviobiļete – ceļš + viesnīca ar brokastīm vienam cilvēkam sanāca ap 200 Ls. Ekskursijas – izvelies pats ko gribi- ar vietējo autobusu var aizbraukt pa latu lidz jebkuram salas galam , īrē māšīnu , brauc ar tūrisma autobusu.

  19. Tūtiņa

    Nu …mēs jau kādu mēnesi vairāk apakaļ mēģinājām dabūt rezervāciju uz Tenerifi,bet nu nekā,esot tur remonts viesnīcā un visādas problēmas.Piedāvāja uz Maltu vai Lanzaroti,būšot ātrāk,tad nu izlēmām par pēdējo,bet nu izskatās,ka VM ir nozudis no apvāršņa…Par naudas dabūšanu atpakaļ necerējām,tāpēc spiedām uz rezervāciju,tad nu lūk VM nevar arī nodošināt to :(

  20. Zlata

    Mēs ar vīru noslēdzam līgumu ar “Key promotion” š.g.12 aprīlī. Jūlijā gribējam rezervēt braukšanu-telefoni neatbild,ofisa nav. Daudz lasiju internetā par jauniem nosaukumiem, pa taisno rakstiju uz ” Regency Resorts” otelī, no kurienes otrā dienā man pārzvanīja menendžers Aleksandra un solija rezervāciju. Mēnesi nogaidījām.Sazvanijos -viņa man pateica, ka taisno rezervāciju viņiem aizliegts darīt.Var caur firmu “Lanzarija”. Es ar viņiem sazinājos pa telefonu (no Kr. Barona ielas 20 ) viņi pārbrauca ,jauna ofisa viņiem nav. Visi līgumi no “Key Promotion “atrodas “Lanzārijā”.Uz manu e-mailu tika atsūtīta anketa-rezervēt izbraukšanu.Nezinu kā ticēt nākamajiem?Anketā rakstīts,kad iebraucat apartamentos, tad jāmaksā drošības naudu 500eiro.Kad izbrauc, tad naudu atgriež atpakal. Var tam ticēt? Lūdzu atsaukties kādu, kas bija Tenerifā no “Lanzārijas”.

  21. re

    VM prezentācijas apturētas, naudas neesot, tā man atbildēja meitene, kad zvanīju apjautāties, kad varētu gaidīt lauztā līguma naudiņu atpakaļ, tā kā paliek ar vien jautrāk…

  22. JĀNIS

    17.Septembrī uz telefona atnāca ziņa no Vision Marketing, ka jaunā ofisa adrese ir Skolas ielā 21, 309.kab. Neesmu gan pats vēl bijis.
    Komentārs uz Annas teikto, ja viņa skatās: Cilvēki maina firmas nosaukumus jo droši vien neviens vairs neiet uz viņu prezentācijām. Nauda negrozās vairs. Protams, līgumi varētu būt precīzāki un papildināti ar to ,ko viņi tur sākumā prezentē un sasola. Kāpēc viņi neuzņemas atbildību nezinu. Nenoliedzu, ka viņu mērķis ir savākt naudu un pazust. Bet uzreiz viennozīmīgi teikt, ka šis ir kārtējais “uzmetiens” arī vēl nevar teikt.
    17.11 laidīšos uz Maltu un pats pārbaudīšu , kas tur ir:)

  23. JM-77

    Ja káds ir bijis atsutiet info uz e-pastu.Pats biju citá viesnicá lai pataustít Flamingo. Tur man pateica ka ar Key PROM… nesadarbojas. Tādu kantori Flamingo Club nezin. Ja kāds bija Flamingo no KEY PROM… lūdzu dodied ziņu jo taisos mēgināt aizbraukt ar Key Prom… Negribās ar mazu bērnu meklēt citu viesnīcu ja gadījumā Flamingo nepiņems.

  24. osis

    Sūds par naudu papīri vien ir, bet nakas nekur tāpat vien nepaliek un tas ko tu sadari citam kādreiz nāk atpakaļ, vienīgi vai tad to apjēdz, bet tas lai paliek katram pašam.

  25. gens

    labdien ! Vai kāds auc kaut ko pastastīt par tām iespējām ko piedāvā uz vietas kad aizbrauc uz kanariju salu ? Tur ir obligāta precentācija ,kur tiek piedāvāts uz vietas iegdāties aparmentus un iesaistīties Absasador programma ? Vai tā atklal nav kāda krāpšanas , tikai jau Spanijā ?

  26. Zeltene

    Pastāstīšu savu pieredzi- man bija iespēja to, ko šeit minētie kantori piedāvā par vairākiem simtiem latu, izmantot par nepilniem 100eiro…. Aizbraucu, atpūtos ar visu ģimeni. Tā prezentācija tur ir pavisam mierīgā gaisotnē- mums bija ārā, saulītē pie kafijas un pēc tam izbraukājām pa citām viesnīcām. Bērni tikmēr pa rotaļu laukumu spēlējās. Ja gribas aizbraukt par lētākām naudām, tad nesaskatu problēmu to nepilno dienu aiziet uz prezentāciju. Klubs uzsauc apartamentus, bet klients paklausās par klubu un iespējām- reklāmas veids. Iesaistīties un stāties klubā- paša izvēle, nekāda spiediena, nekādu saistību. Pārējās 6 dienas pieder tikai jums. Apartamenti bija labi, ar ļoti labi aprīkotu virtuvi, plašu balkonu, atsevišķu guļamistabu, ārā apsildāms baseins, arī bērniem savs. Te jautāja par depozītu- to var iemaksāt skaidrā naudā vai izmantot kredītkarti- 300eiro. Izvēlējāmies kredītkarti. Naudu neatvelk, noraksta datus, ielīmē aploksnē un prom braucot, aploksni atdod atpakaļ. Ja tā būtu bijusi nauda, tad atmaksātu to. Bet depozīti ir ļoti normāla prakse arī citās viesnīcās. Kompānija/ klubs ir pārāk liels un starptautisks, kuram ir svarīgi sagalbāt savu prestižu un visu darbību uzrauga juristi, tāpēc nekādas krāpšanas. Un tagad, kad esmu atpakaļ, varu teikt ka viss bija ok. Bet to visu var dabūt par velti, arī ne par 100 eiro, ko maksājām mēs. Jo tie, kas par to ņem naudu, vienkārši uzvāras. Nezinu kāds princips ir citos šeit nosauktajos, mēs bijām Regency Club. Ja kāds grib izmantot šo iespēju, tad varu palīdzēt izkārtot ģimenei nedēļu apartamentos Tenerifē par velti un nebūs nevienam jāpārmet, ka iztērēti vairāki simti. Arī tie, ko KP un līdzīgie Latvijas kantori “apčakarējuši”, var izmantot šo iespēju, ja vien vēlme apskatīt Tenerifi nav zudusi ;) Lai veicas!siltistari@gmail.com

  27. JĀNIS

    Jā nu es biju pa novembra svētkiem Maltā. Visumā sakot nebija tik traki. Starp citu- neliela atkāpe, ja kāds domā, ka esmu kāda šī kantora darbinieks, tad varu bez sirdsapziņas pārmetumiem teikt , ka esmu neliela lauksaimniecības kooperatīva vadītājs(varat ieiet mājas lapā http://www.akots.lv un apskatīties- tur ir arī telefons un adrese- varat pazvanīt vai atbraukt ciemos;) )
    Īsumā varu pastāstīt, ka ierodoties viesnīcā bija vairāk dokumentu nekā parasti, kad ir rezervēta, un vienā no dokumentiem bija aicinājums satikties nākamajā dienā ar cilvēku saistībā ar nākamo reklāmu. Mēs satikāmies ar meiteni, kas gandrīz skaidrā latviešu valodā izstāstīja par Maltas apskates iespējām, piedāvāja vienu bezmaksas ekskursiju pa Maltu, vienu maksas(to varēja gan iegādāties jebkurš), un vienojāmies par prezentācijas dienu. Tā mēs jauki pavadījām laiku, brokastis bija pārbagātas , numuriņš ciešams, peldbaseins, sauna. SPA gan bija par pilnu maksu nevis solītie 50%atlaide. Pēdējā dienā bijām sarunājuši šo prezentāciju. 3 stundas pamocījāmies. Stāstīja to ko jau aprakstīja Zeltene. Bet mēs neko vairs neiegādājāmies, pat neprasījām cik tas maksā:) Noprasījām, par šīm krāpnieku Latvijas firmām, uz ko viņa atbildēja, ka mēs it kā neko nezaudējot, jo visa informācija ir nodota attiecīgajām viesnīcām, un ja, Latvijas firma pazūd, mēs varot pa taisno sazināties ar viesnīcu un rezervēt noteiktā laikā. Viņa arī godīgi atklāja, ka šo firmu uzdevums ir tikai piegādāt potenciālos kluba klientus. Principā šo dzīvošanu nedēlu var dabūt pa velti, kas jau arī šur tur tas ir minēts. Prezentācija konkrētā valstī jau ir pavisam cita pakāpe un vairs nav galīgi saistīta ar prezentāciju Latvijā.
    Lūk tā. Tagad gribās pamēģināt Maljorku, bet skatos un lasu, ka VM Skolas ielā ir slēgta un nevaru atrast arī mājas lapu konkrētai viesnīcai. Būs jāmeklē cītīgāk. Vispār jau stulbi. Līgumā minēts,ka firma nodrošina ar kontaktinformāciju , izziņām u.t.t ar katru apartamentu.

  28. OLGA

    ZDRAVSTVUJTE
    MOI RODITELI POPALIS NA ETU UTKU …KUPILI ZA 665 LV PUTEVKU….NE MOZEM NAJTI KONTAKTNIJ TELEFON S KEY PROMOTIONS….POMOGITE ZVONITE NA NOMER 29540605

Comments are closed.