Patiesība par Vision marketing (LNT sižets un darbinieka stāstījums)

Piektdien, 6.augustā, LNT raidījumā  Tautas balss bija sižets par Vision marketing darbību – šoreiz stāsts papildinās ar šī uzņēmuma klientu viedokli un reāliem pierādījumiem par to, kā viņi “izpilda” savas saistības. Iepriekšējo bloga raksta komentāros parādās interesanta informācija, piemēram, Inesei ir izdevies atgūt vismaz daļu (365 Ls) no iemaksātās summas, samierinoties ar 300 Ls zaudējumiem.  Šie pieminētie 300 Ls ir viņu „administrācijas izmaksas”, kuras turklāt dažādos līgumos mainās  – tas ir pavisam dīvains. Es patiesi ceru, ka arī sižeta varoņiem tomēr ar televīzijas starpniecību izdosies panākt vismaz daļēju naudas atmaksu.

Brīdī, kad sižetā vadītājs Kristofers Rojs Nešs iepriekšējās Key Promotions firmas pārņemšanu nodēvēja par izdevīgu soli mārketinga nozīmē, smējos skaļi, jo viņiem varbūt arī šķiet, ka jebkura reklāma ir laba. Vadītāja Neša teiktais par naudu apgrozījumu vien liecina, ka visa nauda aizplūst uz ārzemēm, turklāt ar apskaužamu ātrumu aizplūst, bet atpakaļ vajadzības gadījumā nokļūst vairāku nedēļu garumā. Atskatoties var redzēt, ka viens uzņēmums nemitīgi papildina savu nosaukumu klāstu – nu jau tos uzskaitīt kļūst pagrūti: key promotions, vision marketing, Lanzaria ltd., premier holiday, Tour (vai Tur) holiday. Diezgan savāda mārketinga stratēģija. Izskatās, ka shēma nemainīsies, mainīsies šo izpildītāju nosaukumi – nerimistoši aicinu līdzcilvēkus painformēt, lai neiekrīt šādos „ceļojumos”.

[ad name=”post-hotel”]

Darbinieka stāstījums Vision marketin uzņēmuma darbību

Pirms ilgāka laika ar mani sazinājās arī kāds bijušais Key promotions darbinieks, kurš uz brīdi tur strādāja, saprotot, ka tas viss ir liela krāpnieku shēma, ātri vien pameta šo darba vietu, bet savi novērojumi un spriedumi ir un ar tiem arī padalos – izceltais teksts ir citāts no darbinieka vēstules.

1)      Uzņēmums krāpj ne tikai klientus, bet arī savus darbiniekus. Visdrīzāk tas nozīmē algas maksāšanu aploksnēs, darba līgumu iztrūkumu utml.;

2)      Klientu atlasīšana notiek trīs posmos.

Ir trīs komandas,pirmā noanketē cilvēkus,kur Jūs esat bijis, cik samaksājāt utt. Tad seko darbs otrajai komandai bookerēm,kas zvana un saka,ka esat laimējis kompānijas iekšējā pateicības balvu izlozē, lai ierodas ar otru pusi, balvās ir portatīvais dators, mājas kinozāle un pulkstenis, reāli visi saņem pulksteni, daudzi arī pat to nē. Kad tiek jautāts par iepriekšējām divām kompānijām, jebkāda saistība tiek noliegta un jāsaka,ka esam pavisam citi, godīgi un tīri, tātad Premier holiday. Pēc tam seko darbs trešajai komandai, kas vada prezentācijas, gan Latvijā (tā saucamie roudšovi), gan Rīgā.

3) Nepārsteidz fakts, ka noteiktas profesijas kā advokātus, juristus, žurnālistus un citus masu mediju pārstāvjus neaicina uz tikšanos, protams, ka šādus klientus tik vienkārši neapmuļķot.

4) Iepriekš man bija tikai minējumi par to, kādēļ uz prezentāciju tik ļoti grib ierodamies pa pāriem. Lielā mērā patiesība sakrīt ar iepriekš izteiktajām aizdomām.

Par katru cenu ir jāpanāk,lai cilvēks neatnāk viens,bet ar sievu vai vīru,ja  atnāk viens netiek nemaz ielaists iekšā,tas nav tāpēc,lai nerastos pārpratumi ja viens kaut ko nopērk,bet gan tāpēc,lai otra puse varētu ietekmēt otru,piemēram, atnāk vīrs ar sievu,vīrs nevēlēsies neko pirkt,bet sieva būs jau apstrādāta un spēs ietekmēt vīru,lai viņš arī piekristu darījumam un viņi brauktu ceļojumā,vīrs,protams, pakļausies un nopirks.

5)      Prezentācijas vidi sagatavo tādu, lai cilvēkus padarītu iespējami ietekmējamākus. Vairs nebrīnos, kādēļ cilvēki, par kuru kritisko spriestspēju man šaubu līdz šim nav bijis, pēkšņi iegādājās šādā veidā mistiskus ceļojumus.

Prezentācijās atskaņo skaļu mūziku, lai cilvēki nespētu koncentrēties, kad lasa līgumu. Bērni nav vēlami,lai viņi nenovērstu citu apmeklētāju ietekmēšanu. Cilvēku viņi nedrīkst izlaist līdz pēdejam, kamēr nav nekādu cerību, ka viņš kaut ko nopirks. Nauda,kas tur apgrozās ir skaidrā naudā, nekādu parskaitījumu utt., viņiem visu vajag uzreiz un lai nav nekādu banku maksājumu, čeku vai kvīšu. Viņiem nav nekādas lietvedības vai grāmatvedības, viņiem nav nekā.

6)      Nobeigumā var secināt – kas vainīgs,  tas bailīgs, tādēļ viņiem šobrīd ir sagādāts ļoti labs advokāts un cerības kaut ko iesākt ar viņiem kļūst arvien mazākas. Atkal un atkal jau nākas atkārtoties, bet jāpiekrīt darbinieka ieteikumam, ka “neatbildiet uz nez kādām aptaujām, neejiet uz nekādām loterijām un prezentācijām. Neviens godīgs uzņēmums šādā veidā nekādas izlozes neveic.”

Mobilie operatori apvienojuši spēkus un cīnās pret krāpnieciskām kompānijām, kuras izmanto paaugstinātas maksas sms pakalpojumus, lai iesmērētu cilvēkiem dažādas nevajadzīgas lietas ar teju neiespējamu ceļu no tā visa atteikties. Vairāk par šo lasāms Buzzpodium.lv publicētajā preses relīzē. Arvien nesaprotami, kādēļ tūrisma firmas mazliet vairāk necīnās pret tirgus kropļošanu, kā to dara Key Promotions / Vision marketing. Daudzi cilvēki vēlas vismaz mazliet atpūsties un nez vai sapņo, ka iekrāto naudu šādā veidā atdos nekrietnu cilvēku rokās.

[ad name=”post-hotel”]

18 thoughts on “Patiesība par Vision marketing (LNT sižets un darbinieka stāstījums)

  1. Dida

    Bet kāpēc TV un forumos cilvēki saskata krāpniecību, bet mūsu tiesībsargājošās institūcijas, kā policija, un likumdošana nē? Kāpēc tāds absurds! Gandrīz kā acīmredzamais, bet neticamais. Tāpēc, ka mēs esam parastie mirstīgie, kas zaudējuši pāris simtus, nevis valsts vai kāds magnāts ar miljoniem?

  2. Glupais

    “neatbildiet uz nez kādām aptaujām, neejiet uz nekādām loterijām un prezentācijām. Neviens godīgs uzņēmums šādā veidā nekādas izlozes neveic.”

    Man ir cits viedoklis – ejiet droši, bet neļaujiet sevi apčakarēt. Ejiet uz prezentācijām, savāciet savu “laimēto” pulksteni, bet nekādā gadījumā neko nepērciet. Jo vairāk cilvēku reāli uz vietas esot nepavilksies, jo viņiem mazāka iespēja apčakarēt kādus citus.

  3. Pingback: Tweets that mention   Patiesība par Vision marketing (LNT sižets un darbinieka stāstījums) | Edgars Koroņevskis -- Topsy.com

  4. Jānis

    Tūrisma firmām laikam vēl nav pielecis, ka nauda, kas aiziet uz visādiem Vision Marketing, nekad vairs nenonāks godīgā tūrisma biznesā. Jeb varbūt šis tirgus ir pārāk sadrumstalots un firmas nespēj sadarboties kopīga mērķa labā?

  5. Dida

    Nelaime jau tā, ka cilvēki par šo visu sāk interesēties tikai pēc prezentācijas, kad jau par vēlu. Vismaz man pagājušajā gadā tā bija. Viņi tikai kādu mēnesi bija rosījušies un vēl nebija nekādu formu un atsauksmju.

  6. Inga

    Es pašlaik cīnos ar Vision Marketing par naudas atgūšanu :( Uz atteikuma veidlapas ir Kristofera uzrakstīta rakstiska piekrišana atskaitīt naudu 30 dienu laikā. Šis 30 dienas beidzās augusta sākumā. Diemžēl nav ne naudas, ne arī kādas ziņas no firmas. Ja izdodas sazvanīt ofisu, atbilde ir – mēs šo jautājumu neizlemjam. Kas izlemj – to neviens nevar pateikt.

    Tāpēc vēlētos aicināt visus, kas reāli grib cīnīties pret šo firmu, sazināties savā starpā. Jo vairāk cilvēku kopā griezīsies policijā, PTAC, presē, jo mazākas iespējas būs šiem darboņiem apkrāpt citus.

    Nesaprotama tiešām ir valsts iestāžu vienaldzīgā attieksme. Key Promotion tagad ir izsludināta maksātnespēja. Domāju Vision Marketing arī līdz tam nebūs ilgi jāgaida. Tiks dibināta nākošā firma, kas tādā garā darbosies tālāk.
    UN gan PTAC, gan VDI uzliktie sodi vienalga netiks samsaksāti. Pieļauju, ka arī nodokļi valstij tiks norakstīti.

    Es labprāt gribētu, sazināties ar Edgaru Koroņevski :) Varbūt vari man uz e pastu atsūtīt ziņu, kā tas būtu iespējams.

  7. Sergejs

    Vision marketing posle etih sjuzetov vidimo skoro tak ze kak i Promotion key ischeznet.Ja dumaju sposob obmana prostoj -nabratj kak mozno boljshe deneg,kto-to mozet bitj i uspeet odin raz sletatj-ostaljnie dva raza ne poluchitsja.Kto popitaetsja vernutj denjgi-niichego ne poluchitsja-v luchem sluchae budut kormitj obeshanijami.Hotja v internete bili kommentarii, chto komu-to udalosj vernutj denjgi.No eto v nachale poka nebilo TV peredach,teperj im terjatj nechego i smisla otdavatj denjgi net,vsjo ravno skoro ischeznut kak i predshestvenniki.A PTAC i policija vrjad li pomogut.Nado postradavshim ob”edinjatsja vmeste i reshatj problemu obshimi usilijami.

  8. Inga

    Tieši tā. Ir jāapvienojas un jāmēģina kaut ko darīt lietas labā. Galvenais patreiz ir neļaut apkrāpt vēl citus cilvēkus. Jāinformē visi paziņas, darba kolēģi, kaimiņi utt., lai neuzķeras uz šo firmu piedāvājuma

  9. Inga

    Labprāt sazinātos ar visiem, kas cenšas atgūt naudu no Vision Marketing. Es to daru jau no 6.jūlija. Pagaidām vienu dienu sola naudu atmaksāt, nākošajā atkla nē :(

    Mans e pasts fatma@apollo.lv

  10. Edgars Koroņevskis Post author

    Komentāru un cilvēku palīdzības saucienu ir tik daudz, ka izveidots ir atsevišķs forums http://forums.hotelmegasearch.com , kur par šo lietu runāt. Reģistrētiem lietotājiem (kuri vēlas cīnīties ar Vision marketing) ir izveidots savs, citiem neredzamais forums. Šobrīd administrators apstiprina jaunu dalībnieku reģistrāciju, tādēļ uzreiz publicēt var tikai publiskajā forumā.

  11. Daina

    Esmu no tiem “laimīgajiem”, kas pēdējā brīdī ar milzīgām pūlēm vēl paspēju dabūt no Key Promotions rezervāciju uz Maltu (tas bija maijā). Un tikko kā esmu atgriezusies no Maltas. Tas, ko gribētu ieteikt tiem, kam ir līgumi ar kādu no šīm kompānijām, sazināties pašiem ar to viesnīcu, kura minēta līgumā. Internetā sameklējiet kontaktus un vai nu zvaniet vai rakstiet un sakiet, ka TIME SHARE SISTĒMAS ietvaros jums ir noslēgts līgums, un tagad gribat pieteikt rezervāciju. Vajadzētu būt tā, ka Jūsu līguma numurs vai Jūsu uzvārds viņu datu bāzē jau ir ievadīts, un tas nozīmē, ka konkrētā viesnīca Jums solīto izmitināšanu arī nodrošinās. Vismaz Maltas viesnīcā esošā pārstāve teica, ka ja atnāk e-pasts latviešu vai krievu valodā uz viesnīcas e-pasta adresi, to tūlīt nododot viņai un tad tālāk viņa veic apsolīto rezervāciju. Es domāju, ka to ir vērts mēģināt darīt. Varbūt izdodas. Attiecībā uz Maltu jāsaka, ka bija gandrīz viss, kas solīts, vienīgi no līguma vārdiem “izmitināšana augstākās klases apartamentos” patiesībai atbilda tikai pirmais vārds, t.i. izmitināšana. Viesnīca bija 4*, tiešām skaista, bet pats numuriņš – nu nezinu, cik zvaigznes tam varētu dot. Visi 4 cilvēki gulējām vienā istabā, pie tam 2 no mums – uz izvelkamā dīvāna. Varbūt nesezonā būtu savādāk – nezinu, bet viesnīcas (tieši viesnīcas, nevis time share) pārstāvji rādīja izbrīnītas sejas, kad mēs jautājām, vai tad tā ir jābūt un vai nevarētu to kaut kā uzlabot. Nu tas īstenībā bija vienīgais mīnuss. Brokastis bija ļoti labas un pārējais bija, kā līgumā rakstīts. Katrā ziņā tiem, kuri ir to naudiņu par šādu pasākumu samaksājuši, es ieteiktu to mēģināt izmantot (sazinoties pašiem ar viesnīcu). Tas tomēr ir labāk nekā nekas. Mēs ar ceļojumu esam apmierināti (nu tā gulēšana uz dīvāna protams nebija tā labākā), lai gan tiem, kas vēl nav šajā pasākumā iekūlušies, es protams ieteiktu arī neiesaistīties, jo tas nervu patēriņš, kas bija kamēr es no Key Promotions to rezervāciju dabūju, tas bija milzonīgi milzīgs.

  12. Kaspars

    Varu pievienoties Dainai! Jo bija dusma kopā ar cīņas sparu un sāku zvanīt uz prospekta viesnīcu Tenerifē , kad sazvanīju man iedeva citu Nr. Kur pēc notiekošo faktu minējuma man lūdza nosūtīt Līguma kopiju, pases kopiju un arī apstiprinājumu tam , ka ieradīsimies, lai viņiem būtu garantija!
    Tā kā nokļuvām tur, bet jārēķinās , ka arī ceļā nauda vēl ir jāsameklē.
    Tur bija pat latviete-Aleksandra ar kuru no Latvijas arī kārtoju dokumentāciju , kas apstāstījā un iepazīstināja ar apskates iespējām!
    BET jārēķinās , ka pirmajā dienā vēl gāja virsū ar psiholoģisko pārliecināšanu , ka šādu apartamentu ir jāiegādājas savam atlikušajam mūžam. Bet par laimi dodot izvēles iespēju un atbildes sniegšanu nākošā dienā.
    Aleksandra Tenerifē tālr.:
    Regency Resorts Tenerife
    Tel: 0034 922 713 070
    Fax: 0034 922 761 104
    E-mail: tm.rus@destinationtenerife.com
    Skype: tm_aleksandrak

  13. Olesja

    Zdrastvujte,i mi popalis na udo4ku Vision Marketing,popitaemsja kone4no svjazatsa sami s gostinicami-noo daze ne znaju estj li smisl…hotja nadezda umiraet poslednej

Comments are closed.