Atkal par Key promotions un Vision marketing krāpniecību

[singlepic id=57 w=320 h=240 float=right]Pēdējo nedēļu laikā gribot negribot nākas iedziļināties Key Promotions jautājumā – pārsteidz apmēri, kādos cilvēki ir apkrāpti un šis process diemžēl netraucēti turpinās.  Pasakiet saviem vecākiem, tuvākajiem radiniekiem un draugiem, ka Key Promotions, Visio marketing, kā arī Premier Holiday ir negodīgi tūrisma pakalpojumu pārdevēji. Pieredze liecina, ka vecāki gribēdami labu, iegādājas šādu pārsteigumu bērniem. Šādiem gadījumiem vēl viens apstiprinājums ir atrodams buzz.lv atsauksmēs. Jo vairāk cilvēku zinās un būs uzmanīgi no šādiem piedāvājumiem, jo mazāk nāksies nožēlot, ka atvaļinājums ir sabojāts un grūti pelnītā nauda ir atdota krāpniekiem. Neredzu citu risinājumu, kā tikai atkal un atkal informēt cilvēkus, lai mazinātu krāpniecības gadījumus.

Apkrāpa – ko man darīt?

Daudzi cilvēki par reālo apkrāpšanu apjauš tikai pēc līguma noslēgšanas, un pirmās iemaksas veikšanas, tādēļ bieži vien izskan diskusijās un šī bloga komentāros jautājums – ko man darīt tālāk? Pirmais solis ir līguma laušana 14 dienu laikā – par to vēsta Patērētāju tiesību aizsardzības centrs:

PTAC uzsver, ka no līgumiem, kas slēgti ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojuma sniegšanas vietas, piemēram, speciāli organizētās prezentācijās viesnīcās, patērētājiem ir tiesības atkāpties 14 dienu laikā bez līgumsoda vai citu zaudējumu atlīdzināšanas.

Nākamais solis ir sūdzības iesniegšana PTAC. Viņiem patērētāju tiesības ir ikdiena un tādēļ viņu konsultācija noteikti atsvērs daudzu forumu lasīšanu, kurā dažbrīd tiek runāts stipri vien riņķī un apkārt.

Konsultācijas var saņemt, zvanot pa PTAC konsultāciju tālruni 65452554 vai rakstot e–pastu uz ptac@ptac.gov.lv.

Paredzu, ka individuālā līmenī šādai sūdzībai ir maza nozīme, bet, apkopojot vairāku apkrāpto iesniegumus, var pamatot krāpšanu lielākos apmēros. Visdrīzāk shēma uzņēmumos ir atstrādāta tik glīti, ka piedzīt jebkādus naudas līdzekļus no firmām neizdosies. Dažviet ir lasāmi veiksmes stāsti, ka ir izdevies kaut ko atgūt, tomēr tiek minētas soda naudas un nemin konkrētas summas, cik ir izdevies atgūt.

Cīņa ar vējdzirnavām

Es tomēr arvien nesaprotu, kā tik ilgi šāda veida uzņēmums(i) ir spējuši pastāvēt un palikt reāli nesodīti. Cik saprotu, tad policija un patērētāju tiesību aizsardzība ir bezspēcīga, jo mainās juridiskās personas (saistības, protams, netiek pārņemtas), bet fiziskās personas paliek tās pašas – vismaz tā vēsta citu žurnālistu veiktās izpētes! PTAC jaunumu lapa vēstī, ka viņi šobrīd gatavo materiālus krimināllietas ierosināšanai, tomēr miglā tīta paliek atbilde uz jautājumu – kad tas beidzot notiks? 22.decembrī publicēta ziņa, ka “PTAC pieņēmis lēmumu par SIA „Key Promotions”, ļaujot patērētājiem atkāpties no līguma 14 dienu laikā” – ir pagājis vairāk kā pusgads! Nekas nav mainījies un izskatās, ka tik drīz arī nemainīsies. Teju katru dienu kāds raksta komentāros vai e-pastā man atsūta informāciju, kur un kad notiks nākamā prezentācija – tas nozīmē, ka viņi turpina izvērst darbību. Apstiprinās iepriekšējie pieņēmumi, ka tiek izvērsta darbība reģionos (Talsi, Jēkabpils , Kandava, Saldus u.c.) – varbūt šī informācija īpaši būtu jāpublisko vietējos masu medijos?

Premier Holiday vārda izmantošana

Pēc raksta par Premier Holiday ar mani sazinājās Premier Holiday Krievijas pārstāvniecības vadītājs Marks Akermans un īsumā viņam pārstāstīju rakstā minētās lietas, viņš teicās, ka viņam ir svarīgi, ko šis uzņēmums (KP) ar viņu vārdu dara. Domāju, ka viņi ir konkrēti uzmesti un Key Promotions atraduši jaunu vārdu ar puslīdz stabilu (cik nu tā var būt stabila timeshare biznesā) reputāciju. Par šo uzņēmumu Krievijas forumos arī ir dažādi vērtējumi, tomēr neko tik traģisku, ko apzīmē ar vārdiem lohotrons neatradu gan, diemžēl Latvijas gadījumā tieši tā to dēvē. Jaunākais vārds, kas ir saistīts ar šiem uzņēmumiem ir Lanzaria Ltd.

Kopumā jāatzīst, ka apkrāptajiem cilvēkiem ir salīdzinoši mazas iespējas un cerības esošajā situācijā panākt sev vēlamu iznākumu. Uzskatu, ka par šo tēmu vajag atkal un atkal runāt, lai iespējami samazinātu krāpnieku veiksmes gadījumu skaitu. Tikai šādi profilaktiski informējot cilvēkus var iznīdēt šo sērgu – pēc naudas iemaksas cīnīties ar viņiem par savu taisnību ir bezjēdzīgi. Atvaļinājuma ceļošanas sākumā atveriet kādu no uzticamiem tūrisma aģentūru piedāvājumiem un labāk par šo naudu izvēlieties tuvāku ceļojumu ar autobusu vai plānojiet ceļojumu paši. Viss atkarīgs vien no pašu uzņēmības.

Papildināts, 26.jūlijs:

Lanzaria Ltd. izskatās kā tiešais Key Promotions saistību pārņēmējs – netieši tā vēsta viņu mājas lapa, kurā tiek piedāvāts Key promotions klientiem izņemt šos ceļojumus jau jaunajā uzņēmumā. Nebeidzamais lohotrons turpina griezties un virzīt naudu uz Kiprā reģistrēta uzņēmuma kabatu. Raksta komentāri liecina, ka līgumā ar Key Promotions līguma laušanas gadījumā ir paredzēta administratīvās izmaksas 300 Ls apmērā. Mani tiešām pārsteidz, kādēļ cilvēki paraksta šādus līgumus – man nav iespējas to racionāli izskaidrot, kā tikai tiešām ar hipnozes ieteikmi vai arī ar nenopietnu attieksmi pret līgumu slēgšanu. Varbūt, ka skaistās prezentācija un smalka psihotehnika no pārdevēju puses tik tiešām aizmiglo acis.

[ad name=”post-hotel”]

Saistītie raksti:

Premier Holiday – KeyPromotions jaunais aizsegs

Uzmanāmies no Vision marketing jeb Key Promotions

14 thoughts on “Atkal par Key promotions un Vision marketing krāpniecību

  1. žirafe

    Padsmit gadus atpakaļ bija teiciens: Esi aizņēmies bankā tūkstoti – tās ir Tavas problēmas, esi aizņēmies miljonu – tās jau ir bankas problēmas.
    Pie kādas “zīlnieces” (“sociālā darbinieka” u.t.t), kurš pamanījies apkrāpt kādu lētticīgāku līdzpilsoni policija ierodas visai drīz. Pret firmu, kas (izrādās krāpniecības nolūkā) darbojas OFICIĀLI, IZSNIEDZ OFICIĀLUS maksājumu čekus, izrādās Latvijas likumdošana ir vai izliekas bezspēcīga arī tad, ja ir acīmredzamas krāpniecības pazīmes un liels faktiski apkrāptu klientu skaits. Izkrāptā miljona atgūšana (drīzāk neatgūšana) jau ir apmānīto problēma. Pat apturēt krāpniecību nevar, nerunajot par apkrāpto aizsardzību. Arī TV sižetos šāds uzskats tiek kultivēts, nosaucot cilvēkus par muļķiem, naiviem un kā tik vēl.
    P.S.
    Iesaku Bez Tabu Šteibergam nopirkt kādu brāķa preci par tūkstoš latiem ar trīs gadu garantiju no firmas,kas pēc pēris mēnešiem viltus bankrotē. “Pats jau pirki, neviens nepiespieda”.

  2. Pingback: Tweets that mention   Atkal par Key promotions un Vision marketing krāpniecību | Edgars Koroņevskis -- Topsy.com

  3. Dida

    Man arī nepatika Bez Tabu sižets. Tā arī nevarēja saprast, kāpēc kundze atsakās no šī pakalpojuma. Tāpēc, ka padzirdējusi, ka tam saistība ar Key Promotions? Un kur tad iztirzājums par to, ko Key Promotions izdarījis un kur viņš ir tagad un ko darīt klientiem, kuru gribēja, bet nepaspēja aizbraukt. Visiem skriet uz TV3?

  4. Glupais

    Domāju pavisam drīz apkrāptās tautu masas varētu uztaisīt linča tiesu kompānijas darboņiem. Ja valsts nevar atrisināt šo problēmu, vienkārši ļaudis paši atrisinās pielietojot primitīvas metodes.

  5. Dida

    Tikai tie darboņi ir jāatrod. Un redz piemēram Banka Baltijas pārstāvjus neizdevās nolinčot, turpina tusēt augstākajās aprindās.

  6. kiwi

    man ar KP kariņš sākās jau apm. gadu atpakaļ. rezultāts uz šo brīdi tāds, ka PTAC pieņēma lēmumu manā labā vēl pagājušogad, bet KP to apstrīdēja, tagad nolikta tiesa uz 2011.g. aprīli (!) – faktiski uz brīdi, kad tie jau būs galīgi noziedējuši. apzinos ka pats vainīgs, ka blēži bija un būs, bet lielākā škrobe ne jau par šo, bet par to, ka valsts, kurai es līdz šim biju godīgi maksājis visus nodokļus, kurai ticēju, kuras rīcībā ir visas iespējas, pie kuras griezos šajā sakarā, neko nevar (drīzāk jau negrib) darīt savu pilsoņu aizstāvībai, kamēr visa šī cūcība notiek pilnīgi atklāti ar iespēju aizjūras žuļikiem apšmaukt teju puslatvijas un tad nesteidzoties izgaist. jautājums tāds – vai ir motivācija turpmāk būt lojālam latvijas pilsonim ar attiecīgajiem pienākumiem, ja tā nav gatava reāli aizstāvēt savu pilsoņu tiesības, teikšu vairāk, izskatās pat, ka ārzemju blēžu intereses tai stipri tuvākas… nezinu, manī pēc kaut kāds klikšķis pēc šī gadījuma noticies un esmu revidējis savu attieksmi pret savu tiesību ”garantu” :(

  7. kija

    labdien!Es arī uzķēros uz šo āķi- nopirku par 400 ls apartamentus uz 7dienām(četrām personām).tas bija kaut kad gada sākumā.Tad arī sākām gatavoties braucienam.Rezervējām viesnīcu 17.09.-24.09.(no piektdienas līdz piektdienai)jo ir tādi stulbi noteikumi.kad atnāca apstiprinājums,sākām meklēt aviobiļetes.Normāli,pa lēto nevar ne ielidot piektdienā,ne aizlidot piektdienā.Tādēļ mēs sameklējām apartamentus vienu dienu pirms un divas dienas pēc mūsu nopirktā termiņa.Un šie apartamenti mums izmaksāja35 eiro diennaktī.Tie bija gana labi,bet pirmie piedāvātie bija lieliski.gan uzkopa katru dienu,gan mainīja visu 14(četrpadsmit) dvieļus.Tādus apartamentus par tik lētu naudu Tenerifē nopirkt nevar.Lidmašīnas biļetes vienai personai izmaksāja~130 Ls.Turp caur Liverpoole,atpakaļ caur London.No viņu transfēra mēs atteicāmies,jo jau iepriekš rezervējām auto,kurš mūs gaidīja lidostā(5 dienas-105 eiro).var arī lētāk,bet četriem vajag lielāku autu,lai brauktu pa kalniem.Mūsējais bija Ford Focus.Kopumā esam patecīgi šai afērai,jo tā iemācīja citu ceļošanas veidu;ne caur tūrfimu.Nākošais brauciens arī būs līdzīgs.Tenerife bija fantastiska.Gribu tur dzīvot!!!!Lai jums arī veicas!

  8. gunita

    Sveika, Kija! Ka jus rezervejat viesnicu, ja vairs sis kompanijas nav.Ludzu atsutiet savu tel.uz epastu, mums ir lidz\iga situacija, gada sakuma nopirkam un sodien izlasijam , ka nav sis firmas, kur ar to ligumu iet, lai rezervetu viesnicu, varbut kaut ka pa tieso var?

  9. Alise

    Sveiki! arī es esmu iegādājusies šo ceļojumu un gribētu noskaidrot kā ir iespējams ar viņiem sazināties, lai to varētu izmantot. Norādītie telefona numuri nav sasniedzami, un uz epastu arī nav atbildes. Varbūt kāds zin kā viņus var dabūt rokā?

Comments are closed.