Kolektīvās iepirkšanās piedāvājumu apkopotāji

Kolektīvās iepirkšanās bums turpinās un nekas neliecina, ka tas varētu tik ātri beigties – daži portāli nāk un iet, piedāvājumi mainās, tādēļ palīgā nāk kuponu piedāvājumu apkopotāji. Šobrīd man zināmie akcijas kuponu apkopotāji ir šādi: Kuponi24.lv, Kolosali.lv, Mrdeal.lv, Refresh.lv un Celokopa.lv Zemāk apkopoju papildus informāciju par katru no šiem portāliem. Šis raksts ir kā neliels papildinājums iepriekšējam rakstam “Kolektīvās iepirkšanās akciju apkopotāji“.

Continue reading

Analītiķu vakariņas – profesionāļiem un ne tikai

Analītiķu vakariņas IIBA LatvijaPar “Analītiķu vakariņām” biju dzirdējis, tomēr līdz šim nebija sanācis piedalīties līdz brīdim, kad mani pašu uzaicināja piedalīties un veidot prezentāciju par tēmu “Lietojamība”. Šīs vakariņas rīko Starptautiskais biznesa analīzes institūta (IIBA) Latvijas nodaļa reizi mēnesī. Organizācijas mājas lapā ir atrodama papildus informācija par Analītiķu vakariņām, iepriekšējo vakariņu tēmas, fotogalerijas, kā arī prezentācijas un video. Vakariņam ir neliela dalības maksa 3 Ls (ietilpst vīna glāze) fiziskām personām un 8 Ls juridiskām personām, iepriekš ir jāpiesakās.
Continue reading

Sociālie mediji nav pārdošanas rīks!

Mārketinga instrumentiLatvijā cilvēki arvien jauc internet mārketingu ar sociālajiem medijiem, lai arī tie viens otru papildina, sociālie mediji NAV pārdošanas rīks. (Vēsturiski šī situācija atgādina mārketinga un sabiedrisko attiecību sajukumu..) Ja jūsu mārketinga stratēģijas primārais mērķis ir pārdot, sociālie mediji nebūs atbilstošākais rīks, tādēļ pārdošanas veicināšanai izmantojiet citus Internet mārketinga instrumentus, sekmīgāk organizējot pārdošanas procesus un izvērtējot rezultātus. Nenoliedzami – sociālie mediji var kalpot kā papildus līdzeklis mārketinga komunikācijās kā atbalsts esošajām pārdošanas kampaņām, tomēr nemēģiniet atkārtot citu centienus socializēties internet vidē, ja jums nav skaidri noteikti mērķi un darbības plāns. Izvēlieties atbilstošus rīkus, kas ļaus jums iespējami efektīvi arī izvērtēt šo mārketinga mērķu sasniegšanu. Necentieties izmantot visus jums pieejamos rīkus tikai tādēļ, ka jums tie ir – katrai situācijai vislabāk kritiski izvērtēt un izvēlēties piemērotākos instrumentus.

Continue reading

Mājas lapas ielādes ātruma novērtējums: rīki

Lapas ielādes ātrumsGoogle jau iepriekš ir ziņojis, ka mājas lapas ielādes ātrums ir nozīmīgs, lai arī šobrīd tas pārāk neietekmē Google rezultātu izvietojumu, tomēr nākotnē kļūs arvien nozīmīgāks SEO faktors. Līdzās Google būtīskākais ir lietotāju pieredze saskarē ar jūsu mājas lapu – ja tā darbosies lēni, ilgi lādēsies, cilvēki var pamest jūsu mājas lapu. Lapas ātrdarbība ir arī nozīmīgs lietojamības faktors – ilgstoša lapas ielāde var pamatīgi nokaitināt apmeklētājus. Savukārt ja jūsu mājas lapai ir liels apmeklējums, optimizācija kļūst nozīmīga no resursu noslodzes viedokļa.

Continue reading

Korporatīvo Twitter kontu personības

Komunikācija sociālajos medijos ir savstarpējā cilvēku komunikācija, tādēļ organizāciju kontekstā nozīmīgs ir pārstāvis, kurš sociālajos medijos pārstāv organizāciju. Gatavojoties vakardienas Webradar semināram, kā arī semināra laikā guvu vairākas atziņas par Twitter korporatīvo kontu uzturēšanu un to nozīmi sociālās identitātes veidošanā. (Webradar semināra prezentācija būs pieejama LETA/Nozare klientiem) Nenoliedzami Latvijā uzņēmumiem ir vairāki labi piemēri komunikācijai un īpaši klientu atbalstam Twitterī, tomēr daži, manuprāt, ir spēruši soli priekš pārējiem.

Ikdienas komunikācijā esam pieraduši, ka klientu atbalsts pa tālruni iepazīstina ar sevi, nosaucot vārdu. Kādēļ šī vienkāršā pieklājības lieta netiek ievērota uzņēmumu Twitter kontos? Tikai daži no tiem ir publicējuši savu Twitter pārvaldnieku vārdus, parakstās pie saviem Twitter ierakstiem.

Continue reading

Lēta foto izdruka vēl lētāka – Erafoto ar 50% atlaidi

Erafoto.lv - lēta foto drukaDaudzi šo blogu apmeklē, lai lasītu pirms kāda laika uzrakstīto par lētu foto izdruku Rīgā par 7 santīmiem. Ir pagājis krietns laiks, Erafoto ir mainījis atrašanās vietu, tomēr nav mainījusies foto drukas kvalitāte un arvien savu foto izdruku veicu tur. Arvien varu priecāties par kvalitāti, kā arī par erafoto.lv mājas lapā jaunizveidoto attēlu pievienošanas rīku, kas beidzot darbojas kā nākas un fotogrāfiju pievienošana nu ir pavisam vienkārša.

Continue reading

Kopā varam palīdzēt uzņēmīgiem cilvēkiem!

Natālija Jansone, modes dizainere, aicina palīdzēt Aspazijas sievietēm!

Daudzi noteikti Rīgas ielās ir pamanījuši cilvēkus gados, kuri par spīti saviem gadiem stāv uz ielas, bikli tirgo pildspalvas vai papīra kabatas lakatiņus. Citi izvēlās citu ceļu – vienkārši stāvēt ar paceltu roku, ubagot un prasīt žēlastības dāvanas. Reizēs, kad redzu šos tirgotājus gados, cenšos iegādāties kādu sīkumu, lai arī tas nebūt nav vajadzīgs, iedodu vairāk un atlikumu neprasu, dažkārt arī sanāk aprunāties, uzmundrināt un izteikt atzinību par viņu varēšanu tik ilgi nostāvēt un nepadoties. Tā ir mana iespēja atbalstīt šos cilvēkus, kuri nepadodas, nepaļaujas tikai uz citiem, bet rīkojas!

Savukārt šodien manu uzmanību pievērsa kolektīvās iepirkšanās portālā KopāLētāk.lv publicētā sociālā akcija ar iespēju palīdzēt sievietēm ar invaliditāti darboties un mēģināt pašām papildus nopelnīt. Ziedojot 1,50 Ls, vari atbalstīt projektu, kura mērķis ir nosiltināt grīdu invalīdu tirdziņā „Saulgrieze”, iegādātas mēbeles u.c. Lieki atgādināt, ka mūsdienās veseliem cilvēkiem ir grūtības atrast darbu, savukārt invalīdiem tas ir daudz grūtāk un valsts atbalsts kā jau daudzās sociālās jomās ir nepietiekams.

Continue reading